Üdvözöljük a Badawi Poliklinika honlapján!

Munkaido : Hétfőtől-péntekig 07-19h, szombaton 07-13h
  Kapcsolat : +381 (0)24 553-774 |

HealthLetter –Badawi Poliklinika

HealthLetter a Badawi Poliklinika speciális hírlevelek küldésére szolgáló rendszere, amelyek a következő területeket ölelik fel: általános gyógyászat, holisztikus gyógyászat, a betegségek megelőzése, egészséges életmód és minden egyéb ami az egészség javítását és annak megőrzését szolgálja.

A HealthLetter segítségével hetente egyszer információkat és híreket küldünk a fent említett témákról. Sok hasznos információt nyújt a szolgáltatásokról a már létező regisztrált felhasználóknak, valamint minden érdekelt személynek, akik regisztrálnak a rendszerben azzal a kérésel, hogy folyamatos értesítésket és tájékoztatásokat kapjanak. A felhasználók megkapnak minden aktuális információt az oktatásokról, üzleti lehetőségekről, a legjobb ajánlatokról és az újdonságokról.

A HealthLetter specifikus és egyedülálló.  Foglalkozik az orvostudománnyal és az egészséggel kapcsolatos konkrét témákkal, valamint a Badawi Polklinika által szolgáltatott információk mellett a HealthLetter a Poliklinika üzleti partnerei által kért témákat is feldolgozza: egészséges ételek boltja, Wellness központok, speciális gyógyászati egységek, ételkiegészítő- egészséges élelmiszer gyártók, holisztikus gyógyászatban használt termékek, könyvek és egyéb.

A HealthLetter egy digitális egészségügyi bilten, mely hetente egyszer kerül kiadásra a Badawi Poliklinika és üzleti partnerei jóvoltából, azzal a céllal, hogy fontos információkat szolgáltasson a felhasználóknak.

Hogyan, milyen módon küldhető a HealthLetter?

HealthLetter közvetlenül három módon továbbítható:

  • E-mailen keresztül– a Badawi Poliklinika valamennyi felhasználója és minden édekelt olvasó számára akik a Badawi Poliklinika valamelyik oldalán regisztráltak, a Badawi Poliklinika Facebook oldalán keresztül vagy a Poliklinika üzleti partnereinek oldalai által
  • társadalmi hálózatokon keresztül – A HealthLetter web verziója felkerül a Badawi Poliklinika Facebook oldalára, így a digitális közlemény-bilten elérhető minden követő számára. Ezek mellett a HealthLetter megtalálható a LinkedIn, Twitter, Google+, Instagram i Pinterest hálózatokon
  • fizetett hirdetések által a Facebook hálózaton – a HealthLetter minden kiadása “posztolva” van a Facebookon oldalon (Facebook reklámozás)

Közvetett továbbítási mód:

  • a HealthLetter-ek közvetett továbbítási lehetősége – maga az olvasó lájkolja a megjelentetett HealthLettert és felteszi a saját hálozatára illetve oldalára. A HealthLetter-bilten továbbküldési funkcióval is rendelkezik, ezért mindenki tovább küldheti ismerőseinek, barátainak egyszerű e-mail cím megadásával            

A HealthLetter olvasása és megnyitása nagyon részletes. Minden következő megjelentetést a célcsoportok igényeinek megfelelően, a lehető legjobb módon kell elkészíteni.

HealthLetter és E-mail marketing

Az E-mail marketing  vagy a hírlevelek küldése kiváló lehetőség a folyamatos és állandó kommunikáció fenntartásához a  potenciális és a jelenlegi ügyfelekkel szemben. Az E-mail marketing alacsony költségű internetes (marketing) eszköz, minden teljesen mérhető,  a tárgyi eszközök befektetett értéke illetve a kampány eredménye is.

A Badawi Poliklinika elindította a HealthLetter alkalmazásának lehetőségét azzal a céllal, hogy mindig minőséges és folyamatos tájékoztatást nyújtson a felhasználók számára, ugyanakkor segítse üzleti partnereit tevékenységük, termékeiket és szolgáltatásaik bemutatásában, és így tovább terjessze az egymással megosztott információk mennyiségég – és együtt oktatjuk a szolgáltatás felhasználóit.

A HealthLetter mögött egyértelműen egy hosszú távú terv és kigondolt stratégia áll, valamint a Badawi Poliklinika üzleti partnereinek teljes körű szakmai támogatást is nyújt a HealthLetter kiadványok terjesztésén keresztül.

A newsletter küldése egy “finom” folyamat, mely sok ismeretet igényel a munkában, a jó érzelmek, a pozitív energia kiváltásának és a címzett bevonásának az érdekében.

HealthLetter szabványosítása

Annak érdekében, hogy minden HealthLetter a megfelelő módón legyen megjelentetve a következő lépések fontosak:

  • dupla, további értékek biztosítása (az első az ingyenes oktatásra vonatkozik, a mások pedig a kereskedelmi tartalmakra: termékek vagy szolgáltatások bemutatása, különleges ajánlatok, kedvezmények stb.)
  • egyértelmű elvárások meghatározása (csak azokat a témákat küldjük és dolgozzuk fel melyeket a címzett igényel)
  • az előfizetők szegmentált listája (érdekek, évek, és egyéb demográfiai tényezők szerint)
  • limitált tartalom (kevés szöveg, érthető információ és egyértelmű felhívások a kereskedelmi tevékenységekre)
  • nyílvános érthető meghívás (a HealthLetterre mutató linkek érthetőek és  rájuk kattintva aktiválódnak)
  • kiváló minőségű tervezés (különös figyelmet fordítunk a HealthLetter tervezésére és kidolgozására)
  • mobile-first faktorok (a mobiltechnológia korában élünk- egyre több okostelefon és tablet van, egyre több felhasználó alkalmazza az internetes szolgáltatásokat,  ezért a HealthLetter alkalmazása erre a formára is alkalmas az asztali és a lap-top platformok mellett)
  • smart fénykép választás (az emberi agy 13 milliszekundum alatt dolgozza fel a látott képet, ami azt jelenti, hogy a képeket 60000-szor gyorsabban feldolgozza, mint a szöveget, ezért olyan képeket használunk a munkákban, amelyek erős üzenetet továbbítanak)

HealthLetter analitikája

A rendszer analizálása igen alapos és részletes.  Az összes jelentés, bilten rendszerezve van, így az összes következő új HealthLetter teljessen alkalmazkodik az olvasó érdekeihez.

Miért ajánlatos a HealthLetter mint “eszköz” használata a reklámozáshoz?

Az információk továbbítása HealthLetter segítségével a következő előnyökkel jár a hirdető számára:

  • az információk továbbítása HealthLetter segítségével rendkívül szegmentált (egyértelműen meghatározott témák és megszabott célcsoportok)
  • nagyszámú felhasználó komunikál levél és közösségi hálózat segítségével
  • maga az olvasó “lájkol” minden egyes megjelentetett HealthLetter-t és felteszi a saját hálozatára illetve oldalára
  • teljes analízis és jelentés készítése
  • a Badawi Poliklinika IT szolgálata ellát minden feladatot a marketing kampányok lebonyolításával, tervezésével a rendszer technikai irányításával kapcsolatossan – nincs szükség további alkalmazottak felvételére
  • növeli az internetes piacon való jelenlétet
  • üzleti fejlesztés és az új technológiai potenciálok megnyitása, a Badawi Poliklinika IT szolgáltatása által
  • A Badawi Poliklinika üzleti partnereivel együtt számos üzleti kezdeményezést és piaci kapcsolatot indít

Hogyan alkalmazza az információ továbbítását a termékekről  vagy szolgáltatásokról HealthLetteren keresztül?

A  további részletekért az árcsomaggal, a csomag típusával valamint az üzleti tevékenységek és a közös kapcsolatok erősítésének érdekében forduljon hozzánk személyessen vagy mailen keresztül, hogy azonnal elkezdhetjük a kérdéseikkel kapcsolatos eljárásokat és megbeszéléseket.

További információkért lépjen kapcsolatba velünk! Mail: healthletter@badawi-su.com