Üdvözöljük a Badawi Poliklinika honlapján!

Munkaido : Hétfőtől-péntekig 07-19h, szombaton 07-13h
  Kapcsolat : +381 (0)24 553-774 |

Szponzorált, fizetett hirdetésekmarketing” lehetőség a Poliklinika partnerei számára

Használja a szponzorált, fizetett hirdetéseket, amelyekkel hatékonyan átruházhatja a fontos információkat a célcsoportokra, és így hatékonyan kialakíthatja az üzleti kapcsolatokat és a sikeres munkaviszonyt.

A szponzorált hirdetések a Badawi Poliklinika honlapján egy dedikált blogbejegyzést tesznek közzé, amelynek célja a termékek és szolgáltatások, valamint a partnerek üzleti tevékenységeinek (akciók, rendezvények, promóciók stb.) bemutatása. A Badawi Poliklinika blogján megjelenő hozzászólások után a szponzorált bejegyzéseket a klinika Facebook oldalán is közzé teszik, ahol megnő a láthatóság száma és annak megtekintése.

Hogyan használni a fizetett hirdetéseket?

A szponzorált hirdetések lehetősége csak egyike a létező marketing tevékenységeknek amit a Poliklinika IT szolgálata nyújt: Facebook kampányok és Facebook LiveHealthLetter és bannerek készítése mellett.

A fizetett hirdetések előnyei:

  • Megnövekedett érdeklődés egy bizonyos termékhez, szolgáltatáshoz vagy márkához – mutassa be új, vagy már meglévő szolgáltatásait és termékeit a célzott célcsoportoknak, ismertesse a fontos információkat az egészségügy, a megelőzés, a hivatalos gyógyászat, a holisztika és az egészséges életmód iránt érdeklődő felhasználók számára
  • A szponzorált hirdetéseket Copywriter írja – nem mindegy hogyan van valami megírva. Minden fizetett hirdetést illetve bejegyzést Copywriter készít el. Figyelembe kell venni, hogy a szponzorált kiadvány csak tájékoztatási célokat szolgál. A Copywriter reklám tartalmű szövegeket ír a marketing munkatársak által létrehozott célok és tervek alapján (internetes szövegek, blogbejegyzések, hírlevelek, üzleti levelek, üzleti ajánlatok, katalógusok, promóciós anyagok …). Az írás folyamata alatt az összegyűjtött adatok rendszerezésére és a tartalom megvalósítására kerül sor, azzal a céllal hogy a célcsoportokban a legjobb reakciót eredményezze
  • Külön figyelmet fordítanak a szponzorált kiadvány tervezésére és formálására – a tervezők gondos odafigyeléssel választják ki a szponzorált kiadványt kísérő fényképeit, hiszen az emberi agy 60000-szor gyorsabban dolgozza fel a képeket, mint a szöveget.  Az intelligens és okos fotóválasztással biztosítjuk a feltételeket ahhoz, hogy minnél fontosabb és érthetőbb üzenetet küldjünk. Ezenkívül a szöveg szépen szerkesztett és alakított lesz
  • A célcsoportokra való összpontosítás – a szponzorált hozzászólások teljes mértékben a célcsoportokra fókuszálnak. Az ügyfelek gyakran tükrözik személyes hozzáálásukat is, amelyek nem mindig érthetőek a célcsoportok számára. Ezért fontos elérni azt, hogy a hirdetések érdekesek, érthetőek legyenek és a meghatározott célt képviseljék
  • A bizalom és az érték növelése –szponzorált kiadványokkal építjük a bizalom hídját és középpontba helyezzük az értékeket. Természetessen mindenki azt szeretné, és arra törekszik hogy növekedjen az értékesítés, ez a cél. Azonban gyakran elfelejtik, hogy az eladás sikerének a kulcsa az érzelmek – csak az érzelmekre való odafigyeléssel tudunk hozzájárulni a értékesítés növeléséhez is
  • online és offline –  Az online és az offline marketing külön szabályokat tartalmaz. A jó eredmények érdekében nagy hangsúlyt kell fektetni a kreatív írásra és az interneten található információk illetve szórólapok szövegeinek tartalmára

Melyek a szponzorált hirdetések fő elemei?

A szponzorált hirdetés sokkal több, mint egy meglévő reklám szórólapról származó szöveg letöltése vagy a Wikipédia másolása / beillesztése.

Minden szponzorált bejegyzés a következő ellenőrző listán megy át:

  • célcsoport meghatározása – a szöveg olvasása, a célcsoport felhasználóinak és a termék fogyasztóinak egyéb szokásai, valamint a célcsoportok demográfiai tényezőivel kapcsolatos információk elemzése
  • a fizetett hirdetések tartalma – egyediség, előny és a termékek illetve szolgáltataások különlegességei
  • a fizetett hirdetések célja
  • további értékek – mi az elsődleges, és mi a másodlagos profit? Hogyan és mi segít az olvasóknak és a célcsoportoknak? Melyek a célcsoportok által igényelt termékek és szolgáltatások?
  • az érzelmek kialakulásának kezdeményezése – fontosak az érzelmek! Milyen érzelmeket indítunk?
  • az információk  küldésének stratégiája – melyek a kiegészítő értékek és eszközök a cél eléréséhez? Melyek a szponzorált kiadványok információs prioritásai?
  • a kivánt eredmények és reakciók – hogyan tudjuk és fogjuk irányítani (tapintatossan) a felhasználót egy szponzorált kiadványon keresztül? Itt fontos lépéseket kell követni (5 lépésből áll ez a folyamat), hogy bizonyos érzelmeket és lépéseket indítson el majd az olvasóban
  • az írás stílusa – milyen típusú kiadványt használjunk? Stílus, humor, fókusz, pozitív érzelmek, negatív érzelmek…… Milyen stílusban tudjuk elérni a legjobb eredményeket a szponzorált publikáció céljának értékesítésében?

Az írott szó hatalma – hogyan elindítani a szponzorált bejegyzéseket illetve hirdetéseket?

Az írásos szavaknak nagy erejük, hatalmuk illetve hatásuk van. Javítsa az internetes piacra gyakorolt hatását, és kihasználja ki a Badawi Poliklinika által a partnerei számára biztosított hirdetések előnyeit és mechanizmusait.

A szponzorált kiadványok árainak és típusainak részleteiről, valamint az ajánlat benyújtásáról és pontosításáról kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen keresztül, hogy azonnal elkezdhetjük a kérdéseikkel kapcsolatos eljárásokat és megbeszéléseket.

További információkért lépjen kapcsolatba velünk! Mail: marketing@badawi-su.com